Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Nathali gustafsson - 6 juni 2014 08:12

I tre dagar har jag nu sovit med honom som får mitt hjärta att slå volter. Jag åkte till honom i tisdags och åkt hem och jobbat och sedan åkt tillbaka till honom igen. Igår skrev han ett sms till mig om att han tycket väldigt mycket om mig men att han vet att vi inte skulle funka just nu. Han är ju tilsammans med en annan tjej just nu. Jag vet att det är fel att vara med någon som är upptagen men jag vet att han och jag är menade för varandra bara att vi behöver vara ifrån varandra.  Men igår när jag kom iallafall så stod han nere och rökte sen gick vi upp till honom och kollade på tv. Från ingenstans så tar han tag i min hals och kysser mig ömt. Älskar närhan gör så. Sedan drog han mig till sig och låg och höll om mig och sa att han är glad att jag förstår vad han menar med att vi inte kan vara tillsammans just nu. Men att han fortfarande är kär i mig och tycker jag är otroligt fin. Sen slänger han ur sig: du får tänka såhär att när vi blir tillsammans igen så kommer du att ha en tränad pojkvän. Jag frågade även honom igår tror du inte att du skulle kunna göra samma sak mot mig som du gör mot din tjej just nu. Nej det kommer jag inte göra fick jag till svar. Han säger att allt som hänt mellan oss ligger och trycker men att om det får gå ett tag så kommer det att försvinna och inte vara ett hinder längre. Han sa att han är med sin nnuvarande tjej för att det finns inget jobbigt som hänt där emellan. Visst det låter lite sjukt.  Men jag är villig att ge det sin tid för att jag är väldigt kär i den här killen. Igår kväll hade vi gudomligt sex. Det var riktigt underbart. Sedan så vaknade jag imorse av att han drog mig till sig och låg och höll om mig. Det va så underbart!  Jag blev alldeles varm i hela kroppen.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards